De winkel
Wij zijn niet de grootste aanbieder op internet... waardoor we meer kunnen doen voor onze klanten. Bij ons ben je geen bestelnummer. Ons doel is dat je mooie beelden maakt en dat je plezier hebt met je nieuwe product.
Dus mocht je twijfelen of het product bij je past: laat je door ons adviseren. Wij zouden het juist leuk vinden om dat voor je te mogen doen.
Mail ons
Openingstijden
Maandag: |
12:00-17:00u |
Dinsdag: |
10:00-17:00u |
Woensdag: |
10:00-17:00u |
Donderdag: |
10:00-17:00u |
Vrijdag: |
10:00-17:00u |
Zaterdag: |
10:00-17:00u |
Foto Semeins
Ringfoto Semeins
Voorstad 36
4001 LT Tiel (routebeschrijving)
Telefoon: tijdens openingstijden kun je onze servicedesk bellen op : 0344-632554.
Buiten openingstijden kun je een boodschap inspreken. Je wordt dan zo snel als mogelijk terug gebeld.
Mail: info@fotosemeins
KVK 56953879
BTW NL001307413B38
Iban NL71.RABO0312.5697.34
BIC RABONL2U
Waarom Foto Semeins?
Zie en voel wat je koopt
• eerst uitproberen / vasthouden
• advies door echte fotografie liefhebbers
• alles startklaar meenemen
• ondersteuning na aankoop
• lekkere koffie
Kies ik wel de juiste camera of lens?
• probeer hem gewoon vrijblijvend uit bij ons in de winkel en in de stad
• wij adviseren je graag
• 14 dagen niet-goed-geld-terug
Wat als de aankoop niet bevalt?
• 14 dagen niet-goed-geld-terug
• makkelijk retourneren
• terugbetaling snel afgehandeld
Hoe maak ik mooie professioneel ogende foto's met wazige achtergrond?
• ook daarom koop je bij Foto Semeins: wij zijn geen aankomende verkoopmedewerkers, maar fotografen
Liever online bestellen?
• altijd gratis verzending
• dezelfde ondersteuning als in de winkel
• 14 dagen niet-goed-geld-terug
• uw bestelling wordt niet door robots uitgevoerd, maar door Wim, Ali, Suzanne, Pieter of Toon in behandeling genomen.
Online winkels zijn zo lastig bereikbaar
• bij ons krijg je geen computermenu aan de lijn als je belt.
• buiten openingstijden kun je ons mailen. Je krijgt de volgende werkdag antwoord.
• via de chat kun je ook direct contact met ons opnemen
Wat als er iets fout gaat?
• Ook wij zijn mensen, dus ook bij ons worden er weleens fouten gemaakt. Aangezien we een klein hecht team zijn, worden fouten razendsnel opgelost.
• Tijdens werkdagen en op zaterdag zijn we uitstekend bereikbaar via ons gratis telefoonnummer: er wordt vrijwel direct opgenomen. Niet door een computer, maar door een mens.
• We maken geen "case" of "ticket" aan, wij lossen het direct op
Wat moet ik met mijn oude apparatuur doen, zonde om weg te gooien!
• wij ruilen oude apparatuur in
• je weet direct waar je aan toe bent
• inruilen kan in de winkel direct. Via de webshop is het binnen 2 dagen geregeld
Wat vinden onze klanten?